|
|
21 aug 23:39
jag tänkte att det kanske skulle vara kul att veta hur dom man skriver med ser ut och hur dom är :)
beskriv hur du ser ut -
hur lång är du? -
är du nöjd med ditt utseende? -
vilken hårfärg har du? -
vilken är din naturliga hårfärg? -
har du några tatueringar eller piercingar? -
vad går du för klass/linje? -
hur är du som person? -
vad gillar du att göra? -
|
|
|
|
22 aug 02:39
beskriv hur du ser ut:
Liten, mörkhårig, mörkbruna ögon, är halvfinsk och halvsvensk, halvtjocka ögonbryn, kort hår men använder löshår så de blir långt hehe, har skolios som gör att min kropps alla ben står ut, dvs nyckelben/skulderblad/revben osv.
hur lång är du? - 151 cm................ 17 år är jag också. mhm
är du nöjd med ditt utseende? - varken nöjd eller onöjd, skulle jag nog säga
vilken hårfärg har du? - mörkbrun/svartbrun
vilken är din naturliga hårfärg? - vitblond
har du några tatueringar eller piercingar? - har några öronpiercingar och en tungpiercing
vad går du för klass/linje? - går en medialinje, börjar trean nästa vecka.
hur är du som person? - trevlig, negativ, ambitiös och självständig
vad gillar du att göra? - det vet jag faktiskt inte. vill svara att sitta vaken hela nätterna och kolla film men det är ju för deprimerande så jag låter bli.
|
|
|
|
22 aug 06:30
beskriv hur du ser ut - Blå-grå ögon, lite blek hy, markerade ögonbryn, breda axlar, lite "kantig" kroppsform skulle jag säga, ganska långa ben faktiskt. Hehe
hur lång är du? - 168
är du nöjd med ditt utseende? - Nja. Förutom mina ögon och ben då kanske.
vilken hårfärg har du? - chokladbrun
vilken är din naturliga hårfärg? - ljusbrun
har du några tatueringar eller piercingar? - nej
vad går du för klass/linje? - samhälle
hur är du som person? - Oftast glad, snäll, rolig (försöker vara iallafall..), lite smått socialt awkward men när jag väl börjar prata med någon, vare sig jag känner hen eller inte, så kan jag prata hur länge som helst.
vad gillar du att göra? - Lyssna på musik, titta på film, skriva och läsa. Gillar att lära mig nya saker också. :)
|
|
|
|
22 aug 07:19
beskriv hur du ser ut - Blå-gul-gröna ögon, kopparbrunt hår som går en bit nedanför halva brösten, average height, normalformad kropp, Kroat, är kobent, sadly, då jag har en muskelsjukdom i fötterna.
hur lång är du? - 1.64 m. Har inte växt någonting sedan sjuan, så hoppet om att bli längre släcktes för längesedan.
är du nöjd med ditt utseende? - Nej, det kan jag inte påstå.
vilken hårfärg har du? - Ljust kopparbrunt
vilken är din naturliga hårfärg? - Guldblond
har du några tatueringar eller piercingar? - Nope
vad går du för klass/linje? - Går i trean i klass SP_ _, samhällslinjen
hur är du som person? - Kan säga att jag är väldigt pessimistisk och negativ av mig. Klagar på allt och alla. Dock är jag humoristisk och rolig som person, vilken jag inte tycker passar alls in i min personlighet egentligen. Är ochså omtänksam och nästan onödigt ärlig.
vad gillar du att göra? - Spela gitarr, läsa, skriva, lyssna på musik.
|
|
|
|
22 aug 13:58
beskriv hur du ser ut - orkar inte.
hur lång är du? - 165 cm
är du nöjd med ditt utseende? - ja
vilken hårfärg har du? - brun
vilken är din naturliga hårfärg? - brun
har du några tatueringar eller piercingar? - nej, eller i öronen. räknas det?
vad går du för klass/linje? - gick estet - musikal men har tagit studenten nu.
hur är du som person? - blyg, rolig, snäll, öppensinnig, smart, socially awkward
vad gillar du att göra? - sitta vid datorn, jupp. äta, kolla film, sjunga, dansa och lite annat.
|
|
|
|
22 aug 14:31
beskriv hur du ser ut - jag ser cool ut
hur lång är du? - 160cm
är du nöjd med ditt utseende? - oftast
vilken hårfärg har du? - blond
vilken är din naturliga hårfärg? - blond
har du några tatueringar eller piercingar? - nepp
vad går du för klass/linje? - 8:an
hur är du som person? - bäst
vad gillar du att göra? - pilla i stearinljus
|
|
|
|
22 aug 15:44
beskriv hur du ser ut - Blå/grå ögon, markerade ögonbryn, ganska "rund" ansiktsform, medellångt hår (ska dock klippa av en bit snart, dags för en förändring)
hur lång är du? - 161 cm
är du nöjd med ditt utseende? - Hyfsat. Kunde ha varit mkt värre..
vilken hårfärg har du? - Mörkbrun, men ska bleka om en vecka
vilken är din naturliga hårfärg? - Mörkblond/ljusbrun
har du några tatueringar eller piercingar? - Två tatueringar, men absolut ingen piercing
vad går du för klass/linje? -
hur är du som person? - Varierar. Pratar mkt när jag är på bra humör, men är ganska tyst när jag är på dåligt humör. Väldigt ärlig och öppen med mina åsikter. Ganska rolig också, hoppas jag.
vad gillar du att göra? - Fotografera, Photoshopa, Shoppa, mm
|
|
|
|
22 aug 16:50
beskriv hur du ser ut - snygg.
hur lång är du? - 1.65 typ
är du nöjd med ditt utseende? - jao x)
vilken hårfärg har du? - brunt!
vilken är din naturliga hårfärg? - mörkbrunt
har du några tatueringar eller piercingar? - nepp!
vad går du för klass/linje? - åttan..
hur är du som person? - är väl chysst oså men gnällig ^^' x)
vad gillar du att göra? allt möjligt,va med kompisar va på stan vara ute m.m x)
|
|
|
|
22 aug 17:01
beskriv hur du ser ut - blågrå ögon, liten, håret går precis nedanför axlarna
hur lång är du? - ~162
är du nöjd med ditt utseende? - nä
vilken hårfärg har du? - ska vara rött men just nu är det väldigt ljust och blekt
vilken är din naturliga hårfärg? - blond
har du några tatueringar eller piercingar? - nä
vad går du för klass/linje? - estet teater 2:an
hur är du som person? - blyg och tyst för de flesta. Annars glad men rädd och osäker. Är rätt ärlig men ger inga direkt åsikter om saker
vad gillar du att göra? - småsaker, kolla på film, nörda i second hand butiker, gå på konserter, leta vinylskivor, ägna min tid åt diverse band och sånt tjafs
|
|
|
|
22 aug 17:15
beskriv hur du ser ut - fräknig, grön/grå ögon, långt spikrakt hår som inte pallar någonting alls, hårspray fäster inte, lockar stannar inte.. bara rakt hela tiden
hur lång är du? - 175cm
är du nöjd med ditt utseende? - ja, det är jag
vilken hårfärg har du? - ginger
vilken är din naturliga hårfärg? - .. ginger..
har du några tatueringar eller piercingar? - tatueringar, nej. men piercingar.. industrial, conch och bröstvårtan
vad går du för klass/linje? - går medieprogrammet
hur är du som person? - aktiv, sprallig och en jäkel på att prata. jag har ofta många bollar i luften. Jag har rätt rå humor, så kan ofta framstå som elak eller lite dryg, fast egentligen skämtar jag bara..
vad gillar du att göra? - bilder, gillar att samla på gamla grejor som betyder något för mig, som farmor och farfars bröllopsfoto, min första oljemålning och annat krimskrams. Har alla utgivna sims uppradade på hyllan, simsgeek. så ja, gillar att spela sims, fly lite från verkligheten
|
|