FRIDAs forum
5 svar
Prionelle 28 p-piller
10 jun 19:35
Hej, jag ska börja ta prionelle 28 när jag får min mens nästa gång. Jag undrar då om mensen Pågår lika länge som vanligt fast man tar pillerna från första dagen av mensen ? Någon som äter dom här och vet något om de ?
För jag ska nämligen bort då under den veckan som jag ska ha mens och jaa, det är ju bra att veta.
10 jun 20:00
det blir liksom inte mindre blod för att du börjar äta piller samma dag som mensen börjar smarto.
10 jun 21:45
Jag har börjat äta dessa, de ska tydligen vara exakt likadana som neovletta (sa hon på um). Mensen kommer i vanlig mängd i början (iaf för mig) sen när man ätit pillerna ett tag så blir mensen mer regelbunden och kommer i mindre mängd (iaf för mig)
11 jun 22:19
jag har prionelle och jag får mens under ca 5 dagar. men går ju att hoppa över mensen om man vill..
17 jun 15:58
hej! när jag började äta prionelle 28 så hade jag mens i bara typ 2-3 dagar men sen nästa gång så blev de typ 5 dagar. Men de är nog olika från person till person :) dock får jag ingen mensvärk alls längre! (y)
17 jun 18:50
Fråga barnmoskan:p
FRIDAmedlem
Användarnamn
Lösenord
Bli FRIDAmedlem nu! »
Kan du inte logga in eller glömt lösenordet? »
Mode & Skönhet
Sticka din egen 1D-mössa!
I FRIDA nr 25 nu får du en enkel beskrivning på hur du stickar din egen One Direction-mössa. En utfö... Läs vidare »
Kändisar
2013:s hetaste it-girls!

En del får konsertlokaler att koka, andra startar trender som vardagssyssla. Vad som kännetecknar ... Läs vidare »