FRIDAs forum
3 svar
gaahafshgv
7 jun 19:32
min pojkvän gjorde slut för exakt en vecka sen och vi snackade inte fören i söndags då han plötsligt skickade ett "hej"
Sen dess har han skrivit saker som "jag saknar dig", " jag vill träffa dig nån dag och hålla om dig" och i tisdags hade alla gymnasier elever Beatch Party eftersom det är studentvecka och innan han åkte dit försäkrade han mig om att han "inte skulle göra något dumt"..
och igår skulle vi träffats, men han backade ur och jag talade om för honom att jag är förvirrad och att ja inte riktigt förstår hur han tänker..
Men han svarar inte, utan skriver mest att han inte vet vad han ska svara.

Gah, jag är så himla förvirrad..
Jag tycker om honom sååå mycket, finns inga ord.

hjälp tack, vad tror ni?
7 jun 20:40
ok så han började hålla på och "åhhh jag saknar dig pusspuss vill hålla om dig" sen ville han inte träffa dig?
jag skulle säga "LÄMNA MIG IFRED" alt "vad vill du egentligen?"
7 Jun 21:33
^
säger som Erica.

Det är riktigt jävligt att göra så mot en annan människa. Han kan inte hålla på att gå fram och tillbaka och noja, han måste bestämma sig. Antingen ska ni vara tillsammans eller så är det slut.
9 Jun 18:34
jo, precis vad ja säger. men han verkar inte veta vad han vill..
och ja tycker om honom så himla mycket, men ja blir så sjukt sur när han gör såhär!
FRIDAmedlem
Användarnamn
Lösenord
Bli FRIDAmedlem nu! »
Kan du inte logga in eller glömt lösenordet? »
Kändisar
2013:s hetaste it-girls!

En del får konsertlokaler att koka, andra startar trender som vardagssyssla. Vad som kännetecknar ... Läs vidare »
Övrigt
Vi behöver dig!
Gå med i FRIDAs läsarpanel nu! Eftersom vi älskar dig och vill göra en tidning som du älskar tänker ... Läs vidare »