FRIDAs forum
12 svar
Hur gjorde ni?
18 maj 20:21
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i ungefär ett år, och jag har varit hemma hos honom flera gånger. Det jobbiga är att jag inte vet hur jag ska beté mig.
Jag har inte pratat med hans familj någon gång förutom att växla ''hej'' när jag väl är där, that's it. Vi har aldrig liksom sagt något annat. Jag vet inte vad ni tycker men det känns lite jobbigt.
Jag har försökt att prata med hans mamma t. ex men hon brukar sitta vid teven och verka upptagen ( jag vill liksom inte störa på något vis) så jag säger hej och sen går vi in till hans rum. Och så har det varit varje gång. Idag var jag hos honom och då gick hans bröder förbi i korridoren och bara sådär låtsas som om ingenting , som om jag inte fanns där.

Jag vet inte riktitg vad jag ska göra, det är en jätte jobbig situation.
Måste tillägga att han och hans familj och hans förra tjej reste tillsammans utomlands. Det känns så konstigt på något vis att jag liksom inte har växlat mer än ett ''hej'' med dom. Det retar mig verkligen.
Jag vet liksom inte vad jag ska säga/göra, blir så ledsen när jag tänker på det.
Hur gjorde ni? Hur gick det till för er?
18 maj 20:28
stört att inte ens nån av hans föräldrar har sagt något mer än hej
18 maj 20:30
Ja, jag har försökt att ta kontakt med dom men det funkar inte. Känns som att de inte vill.
Jag undrar om de kanske ogillar/ hatar mig för att jag tog hans gamla flickväns plats som han var ihop med i nästan 2 år :(
18 maj 20:35
tycker även att din pojkvän borde ha märkt detta och kanske ha pratat med sin familj eller så. har du och din pojkvän pratat om detta? förstår att det får dig att känna dig ledsen.
18 maj 20:44
Har pratat med honom ett par gånger och då har han sagt '' Nejdå, de gillar dig'' eller som senast idag '' Sluta ha fördomar om min familj, du känner inte dom'' ( då missförstod han mig )...
18 maj 22:00
Fan vad fail. Att hans föräldrar inte ens sagt *hej* är ju tetigt.. Men är du blyg ? De kanske oxå är blyga, eller så ser dem att du är blyg och inte vill verka *för på* och snacka hej vilt med dig. Men prata med din kille och säg hur du känner så kanske han kan snacka med sin mamma o pappa.
18 maj 22:20
Jag är lite blyg av mig, det är jag. Men jag har försökt att prata med dom ett par gånger.
Jag vet liksom inte vad jag ska säga. Lite mesigt att bara gå fram och säga '' Hej, jag heter Vera och jag har liksom aldrig presenterat mig ...'' Det vet dom säkert eftersom vi har varit tillsammans i snart lite mer än ett år. :/
19 maj 10:52
dem kanske inte heller vet hur dem ska hantera de? Jag är min killes första riktiga tjej, asså han har inte haft nått seriöst förhållande innan, men i alla fall, i början va de likadant för mig men nu efter några månader har dem börjat vänja säg o nu har jag jätte bra relation med dem och hela hans familj :) du kanske bara får vänta o se :)
19 maj 14:28
Jag har liksom väntat i ett helt år.
Var det du som började ta kontakt med dom? :)
19 maj 22:09
Du kanske kan äta middag med familjen? eller fråga om du får vara med när familjen hittar på något. då kan dom ju inte bara ignorera dig.
FRIDAmedlem
Användarnamn
Lösenord
Bli FRIDAmedlem nu! »
Kan du inte logga in eller glömt lösenordet? »
Mode & Skönhet
Sticka din egen 1D-mössa!
I FRIDA nr 25 nu får du en enkel beskrivning på hur du stickar din egen One Direction-mössa. En utfö... Läs vidare »
Kändisar
2013:s hetaste it-girls!

En del får konsertlokaler att koka, andra startar trender som vardagssyssla. Vad som kännetecknar ... Läs vidare »