Jag har varit tillsammans med min pojkvän i ungefär ett år, och jag har varit hemma hos honom flera gånger. Det jobbiga är att jag inte vet hur jag ska beté mig.
Jag har inte pratat med hans familj någon gång förutom att växla ''hej'' när jag väl är där, that's it. Vi har aldrig liksom sagt något annat. Jag vet inte vad ni tycker men det känns lite jobbigt.
Jag har försökt att prata med hans mamma t. ex men hon brukar sitta vid teven och verka upptagen ( jag vill liksom inte störa på något vis) så jag säger hej och sen går vi in till hans rum. Och så har det varit varje gång. Idag var jag hos honom och då gick hans bröder förbi i korridoren och bara sådär låtsas som om ingenting , som om jag inte fanns där.
Jag vet inte riktitg vad jag ska göra, det är en jätte jobbig situation.
Måste tillägga att han och hans familj och hans förra tjej reste tillsammans utomlands. Det känns så konstigt på något vis att jag liksom inte har växlat mer än ett ''hej'' med dom. Det retar mig verkligen.
Jag vet liksom inte vad jag ska säga/göra, blir så ledsen när jag tänker på det.
Hur gjorde ni? Hur gick det till för er?