FRIDAs forum
9 svar
HUNGER GAMES <3<3<3<3<3<3<3
11 maj 17:17
Hej!!!! Är det någon mer som har sett Hunger Games??? Jag känner typ bara tre som har sett den. Ville bara dela mina tankar med någon om Hunger Games!
11 maj 18:08
läs boken om du inte gjort det
11 maj 18:58
har sett den! Asa bra ,tycker dem har fått in boken väldigt bra i filmen annars brukar man ju tycka att dem tar bort mycket i filmerna om man har läst böckerna först men med hungerspelen tycker jag somsagt att dem har lyckats väldigt bra!
11 maj 19:52
^ agreed
11 maj 20:12
Jag älskar Hungerspelen med hela mitt hjärta. Läste böckerna när de kom ut på svenska och älskade dem då, men glömde bort dem rätt fort. När filmen kom ut läste jag om de flera gånger på rad, är verkligen helt fast i historien! Jag gillar att filmen verkligen fångar samma känsla som man får av böckerna, men såklart är den bara en blek skugga av den egentliga historien.
Finnick är min älskling <3
11 maj 21:19
älskar den! älskar soundtracket också, lyssnar på det typ heeela tiden ^^
12 maj 18:12
^
Åh, vilken är din favorit? Jag älskar One Engine, Eyes Open och Abraham's Daugther :)
12 maj 18:16
soundtracket är fan magiskt bra. Boken är världsbäst briljant och filmen är skitbra. Det enda jag tyckte de missade är att peeta också vet att de måste spela kära och det fick de inte riktigt med. Annars har de fått med scenerna och replikerna jättebra
12 maj 18:56
^
Vad ajg störde mig otroligt mycket på var att man inte fick höra klart när Katniss sjunger "Deep in the Meadow". Och att de var tvungna att lägga in en slutstrid mellan Cato, Katniss och Peeta. I boken ligger ju Cato i princip och spyr av skräck uppe på Cornucopia... Men men jag kan inte göra annat än att älska filmen ändå.
14 maj 22:30
sätt filmen 2 gånger på bio ohohoohoh. Den är så sjukt jävla bra. Håller på att läsa boken också nu, har trilogin med alla 3 böcker nämligen!

Soundtracket är också sådär sjukt awesome.
FRIDAmedlem
Användarnamn
Lösenord
Bli FRIDAmedlem nu! »
Kan du inte logga in eller glömt lösenordet? »
Övrigt
Vi behöver dig!
Gå med i FRIDAs läsarpanel nu! Eftersom vi älskar dig och vill göra en tidning som du älskar tänker ... Läs vidare »
Kändisar
Hallå där, Ulrik!
I höst kommer du att kunna följa Ulrik Munther i hans egen webbserie Big in Japan på SVT Play... Läs vidare »