FRIDAs forum
25 svar
One Direction
5 maj 20:37
Hej! Jag älskar One Direction Jättemycket och deras låtar.Och medlemarna är Louis Tonlinson,Harry Steyls,Liam Payne,Nillan Horan och Zayn Malik.Men min krusin sa till mig i onsdags den 2/5-12.Att det rycktas om att dom ska splittras och det tycker inte jag om.Jag blev nästan ledsen.Men hoppas inte det är sant. I LOVE ONE DIRECTION
5 maj 21:45
GET OUT OF MY KITCHEN!!! (Directioners fattar)
5 maj 21:46
Louis Tomlinson*
Harry Styles*
Liam Payne*
Niall Horan*
Zayn Malik*
5 maj 21:49
^
hon har bara stavat fel på " Tomlinson " eller är jag blind som inte hittar felt på de andra ?
5 maj 21:54
Steyls = Styles
nillan = Niall

haha sorry för de "otrevliga" kommentarerna btw!! :)
5 maj 23:22
^
^
^
^
^

Dom kommer absolut inte splittras, bara ett dumt rykte du har hört! Dom har ju planerat en massa konserter och turner både detta år och nästa år, så nej nej! :D
6 maj 00:09
Haha, jag tror att det har bara varit ett rykte :)
6 maj 00:11
nillan horan hahahahhahahahah
6 maj 13:51
Jag vill bara berätta att om jag inte hör One Direction minst en gång om dagen så får jag feber! Jag vet det är sjukt men det är sant! Igår så var jag hos min kompis och hon hatar One Direction så då hörde jag inte på deras låtar och idag fick jag feber! Och det är ingen slump för det har hänt massor med gånger! Är det bara jag som får det? Och jag är rädd för när jag blir vuxen kanske jag inte gillar One Direction och då kommer jag ju ha feber dygnet runt i resten av mitt liv! Snälla hjälp mig! :D jag hoppas att jag inte är ensam om detta! Puss!
6 maj 14:22
^ omg, jag har hört att det är pga att man senare kommer gifta sig med nån från 1D??? OMG GRATTIS!!! :D
FRIDAmedlem
Användarnamn
Lösenord
Bli FRIDAmedlem nu! »
Kan du inte logga in eller glömt lösenordet? »
Kändisar
2013:s hetaste it-girls!

En del får konsertlokaler att koka, andra startar trender som vardagssyssla. Vad som kännetecknar ... Läs vidare »
Kändisar
Hallå där, Ulrik!
I höst kommer du att kunna följa Ulrik Munther i hans egen webbserie Big in Japan på SVT Play... Läs vidare »