FRIDAs forum
29 svar
Komplex över mina stora fötter...
1 mar 17:25
Hej!
Jag skulle vilja fråga om det finns fler där ute som har stora fötter. Själv har jag storlek 43 och för att vara en 16-årig tjej tycker jag att det är mycket...
Jag rent ut sagt skäms över mina fötter. Jag brukar ofta gömma undan dom när man sitter ner och om skor kommer på tal smyger jag alltid därifrån för att undvika frågor som "Vilken skostorlek har du?" Eller "Oj, shit! Vad stora fötter du har! Typ 47!"
Jag har dessutom svårt att hitta skor och de enda jag hittar finns på skopunkten och din sko. *suck* det är ingen som helst kvalité..
Så jag undrar framför allt efter tips på skoaffärer med större storlekar (i skåne) och efter tips på hur man få sina fötter att se mindre ut..
Tacksam!
1 mar 17:58
Jag har 39 och är enormt obekväm med mina... De ser ut om långa, smala båtar när jag använder stuprörsjeans, tights eller något annat tajt på benen. Shorts också förstås.

Jag vet inte hur man får fötterna att se mindre ut, men om någon vet skulle jag gärna ta emot tipsen.
1 mar 18:33
fötterna kan man inte göra mindre. Tyvärr.
men ha inte spetsskor.

1 mar 18:55
finns ju värre grejer det kan vara fel på än fötterna, oftast inte det man lägger märke till på en person
1 mar 21:29
beställ över internet, min kompis gör det och hon har strl 44, ser absolut inget fel med det, det syns knappt heller, så länge du går runt och nojar över dina fötter så lär folk lägga märke till att du döljer något vilket kommer leda till motsatsen, sluta bry dig bara, finns värre saker att lägga energi på =)
2 mar 20:45
Lillalina: Föstår dig, lite. Men du har i alla fall tur i oturen och kan handla skor i vanliga affärer.

MLPW: Tack! :)

hhannavaruppt: Kanske..

PAAATRICIA: Kloka ord! Ska kanske kolla runt lite på internet :) Tack!
2 mar 21:35
min kompis brukar handla över nordstroms, googla, dom har jättefina skor, visserligen lite dyra men, det är det väl värt! =)
2 mar 22:36
ja kan ta din hela vänsterfot i storlek 43 så kan du ta min i storlek 37 med ett trasigt ledband...?
nejmen. jag har aldrig lagt märke till att någon skulle ha stora fötter, och ändå har man säkert stött på flera stycken. så tänk inte så mycket på det :)
3 mar 12:08
äh inget o skämmas för! du står iaf stadigt på jorden;)
3 mar 15:11
Du ska inte skämmas, är tretton och har typ st 41-42 och det är inte så skojigt, men man har vänjt sig och desutom "vackra blommor har stora blad" ;D
FRIDAmedlem
Användarnamn
Lösenord
Bli FRIDAmedlem nu! »
Kan du inte logga in eller glömt lösenordet? »
Kändisar
5SOS om Sverigevistelsen
Kändisar
Zara Larsson kan bli Sveriges favoritstjärna